Gucci i H&M udostępniły swoje media społecznościowe WHO

dodano: 
02.04.2020
komentarzy: 
0

Marki Gucci i H&M zdecydowały się udostępnić swoje media społecznościowe Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) – podaje refinery29.com. W ten sposób pomogły instytucji przekazywać informacje na temat pandemii koronawirusa znacznie większej liczbie użytkowników.

Jak czytamy, WHO mogło korzystać z Instagrama Gucci od 27 do 31 marca 2020 roku. Zamieszczało tam informacje dotyczące m.in. metod ochrony zdrowia, bezpieczeństwa oraz działań dobrych dla obywateli całego świata. „Ta pandemia zmusiła nas do podejmowania nieoczekiwanych działań, ale jest to wyzwanie, na które reagujemy zdecydowanie, opowiadając się za bezinteresowną pracą wykonywaną codziennie przez pracowników służby zdrowia, lekarzy i pielęgniarki na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19” – źródło cytuje wypowiedź Alessandro Michele, Creative Directora Gucci, z listu podpisanego również przez prezesa marki Marco Bizzarri. Instagramowe konto Gucci obserwuje ponad 40 mln osób.

Na podobne działania zdecydowała się marka H&M, której social media śledzi 120 mln użytkowników – czytamy dalej. „Obecna sytuacja wpływa na każdego z nas i podobnie jak wiele innych organizacji dokładamy wszelkich starań, aby pomóc” – mówi Sara Spännar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w H&M, cytowana przez źródło. Spännar dodała także, że udostępnienie mediów społecznościowych WHO było jednym ze sposobów marki na pomoc w zwiększeniu zasięgu ważnych informacji. Jak podaje źródło, H&M zgromadziło ponad 35 mln obserwatorów na ogólnoświatowym koncie na Instagramie oraz ponad osiem milionów na Facebooku. (ak)

Źródło:

refinery29.com, Fashion Brands Are Letting WHO Take Over Their Instagrams, Eliza Huber, 27.03.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin