Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
GutPR zajmie się komunikacją trzech kolejnych przedsiębiorstw. nowymi klientami agencji są firmy: producent okien i drzwi awilux polska, należąca do a2hm marka 22dogs, obejmująca produkty związane z usuwaniem odchodów po psach (strefy wc pies) oraz polski oddział przedsiębiorstwa kingspan, tworzącego rozwiązania izolacyjne dla ścian, dachów i posadzek. zespół gutpr zajmie się obsługą komunikacyjną nowych klientów. do jego obowiązków należeć będzie między innymi prowadzenie relacji z mediami, zapewnianie monitoringu mediów i doradztwo promocyjne i reklamowe. w przypadku 22dogs agencja wspomoże również akcje edukacyjne marki. będą miały one na celu zwiększanie świadomości właścicieli czworonogów i mieszkańców miast w kontekście zagrożeń wynikających z uchylania się od obowiązku sprzątania po psich odchodach. z ramienia agencji współprace z nowymi klientami koordynuje hanna gehrke-gut. umowa na czas określony z awilux polska została nawiązana dzięki wcześniejszym kontaktom biznesowym. marka 22dogs z kolei zwróciła się do gutpr z zapytaniem ofertowym, a umowa jest długoterminowa. natomiast polski oddział kingspan został klientem gutpr dzięki działaniom new business agencji. (mp).
Nowymi klientami agencji są firmy: producent okien i drzwi Awilux Polska, należąca do A2HM marka 22dogs, obejmująca produkty związane z usuwaniem odchodów po psach (strefy WC pies) oraz polski oddział przedsiębiorstwa Kingspan, tworzącego rozwiązania izolacyjne dla ścian, dachów i posadzek.
Zespół GutPR zajmie się obsługą komunikacyjną nowych klientów. Do jego obowiązków należeć będzie między innymi prowadzenie relacji z mediami, zapewnianie monitoringu mediów i doradztwo promocyjne i reklamowe. W przypadku 22dogs agencja wspomoże również akcje edukacyjne marki. Będą miały one na celu zwiększanie świadomości właścicieli czworonogów i mieszkańców miast w kontekście zagrożeń wynikających z uchylania się od obowiązku sprzątania po psich odchodach.
Z ramienia agencji współprace z nowymi klientami koordynuje Hanna Gehrke-Gut.
Umowa na czas określony z Awilux Polska została nawiązana dzięki wcześniejszym kontaktom biznesowym. Marka 22dogs z kolei zwróciła się do GutPR z zapytaniem ofertowym, a umowa jest długoterminowa. Natomiast polski oddział Kingspan został klientem GutPR dzięki działaniom new business agencji. (mp)