Gwiazdorska Konferencja HRcamp & #truWarsaw za nami

dodano: 
25.06.2013
komentarzy: 
0

V edycja HRcamp – z organizowaną po raz pierwszy w Polsce światową konferencją #tru – już za nami. Jak co roku, spotkanie dostarczyło uczestnikom wielu inspiracji, wskazując na konieczność współpracy HR z innymi działami firmy. Gościem specjalnym był Bill Boorman, założyciel #tru oraz jeden z najpopularniejszych blogerów HR na świecie.

Tegoroczny HRcamp odbył się pod hasłem candidate’s experience. Podczas dwóch ścieżek przyjrzeliśmy się zarówno doświadczeniom kandydatów, jak i pracowników. Swoje case study zaprezentowali przedstawiciele takich firm jak: K2 Internet, Lidl Polska, CHI Polska, Microsoft, Provident Polska, Hewlett- Packard GBC, Comarch czy Citi Handlowy. O komunikacji wewnętrznej mówili eksperci z Advisio i Employer Branding Institute. Dowiedzieliśmy się o prowadzonym właśnie badaniu zaangażowania pracowników i kandydatów EBEI organizowanym przez Employer Branding Institute. Nie zabrakło również debaty specjalistów HR w temacie: „Przyjazna rekrutacja – jak i czy warto dbać o wrażenia kandydatów?”.

Poza najlepszymi specjalistami na polskim rynku pracy na konferencji wystąpił również: Bill Boorman, założyciel #tru oraz jeden z najpopularniejszych blogerów HR na świecie. Podczas prezentacji „The cult of work” zachęcał uczestników do odważniejszych działań na polu employer branding’owym zgodnie z mottem „Try things, apologize later!” Ponadto, swoimi doświadczeniami z obszaru wykorzystywania social mediów w działaniach HR podzieliła się Anna Kadric, Global Social Media Manager w Arrow Electronics, Sweden.

Zwieńczeniem pierwszego dnia HRcamp była gala Employer Branding Stars, na której zaprezentowano najciekawsze filmiki rekrutacyjne ze świata oraz rozdano nagrody Employer Branding Stars. Do grona tegorocznych zwycięzców należą: Luxoft, BRE Bank, Ernst&Young, Grupa Żywiec i Jeronimo Martins. Na pełną relację z konkursu zapraszamy na portal HRstandard.pl.

Drugi dzień przyniósł uczestnikom wiele niespodzianek. W kuluarach kina Atlantic przez cały dzień organizatorzy wraz z najlepszymi ekspertami z kraju i ze świata oraz uczestnikami prowadzili 29 dyskusji na tematy związane z HR, social mediami, employer branding’iem. Ta niecodzienna formuła pozwoliła na wymianę doświadczeń oraz uzyskanie zindywidualizowanej wiedzy.

Organizatorem Konferencji HRcamp jest portal HRstandard.pl oraz eRecruiter. Partnerzy konferencji: Start People, Instytut Badań Edukacyjnych, Click Meeting, SmartCheck, Employer Branding Institute

Patroni medialni: PRoto.pl, Wirtualna Polska, Money.pl, GoldenLine, GazetaPraca.pl, marketingowiec.pl, Marketer+, Nowoczesna Firma, eGospodarka.pl, QBusiness.pl, Personel i zarządzanie, rynekpracy.pl, SAZ, Rekruter.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin