niedziela, 7 grudnia, 2025

Gwiazdorski CSR

W Newsweeku można przeczytać, jak Madonna oraz inne gwiazdy show-biznesu zmieniają wizerunek z marnotrawiących czas celebrities na aktywistów prospołecznych. Według amerykańskiego ekonomisty Jeffrey’a Sachsa nie udałoby się zainteresować opinii publicznej i polityków problemem biedy i głodu na świecie, gdyby nie gwiazdy show-biznesu.

„Mam 50 lat i coraz mniej czasu, by żyć bez celu”- ogłosiła ostatnio Madonna, czytamy w artykule. Madonna rywalizuje z Sharon Stone, Bono oraz Angeliną Jolie w angażowaniu się w cele charytatywne. W tym celu zbiera pieniądze (już ponoć 55 mln dolarów), zaprasza do swych inicjatyw polityków takich, jak Bill Clinton. Jednym z ostatnich projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności, który zrealizowała gwiazda, był filmowy dokument o AIDS i dzieciach z Malawi, wymienia Mariola Wiktor z Newsweeka.

Dziennikarka zastanawia się jednak, czy prospołeczne inicjatywy Madonny nie są jedynie kolejnym kaprysem gwiazdy, nie mającej już nic ciekawego do pokazania na scenie muzycznej. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł