.

 

Gwiazdy powinny dawać marce nie tylko znaną twarz

dodano: 
26.06.2014
komentarzy: 
0

Prawdziwa wartość wizerunku gwiazd? Eksperci zapewniają, że sztuką jest połączyć wartości marki nie tylko ze znaną twarzą, ale i osobowością. Sęk w tym, że „w naszym kraju brakuje doświadczonych specjalistów od kreacji wizerunku” – zauważa Anna Garwolińska, prezes Glaubicz Garwolińska Consultants w miesięczniku  Home&Market.

Jak czytamy, skuteczna strategia wizerunkowa, to taka, która jest powiązana ze strategią rozwoju danej osoby czy jej biznesu. „Świetnie wykorzystał to Marek Kondrat, któ­ry dzięki współpracy z bankiem, zbudował swój biznes winiarski” – dodaje Garwolińska. Jak zauważa  Maciej Ślusarek, adwokat z kancelarii LSW, kampanie z udziałem osób z ugruntowa­nym wizerunkiem są dużo dłuższe, a gwiazda staje się zwykle ambasadorem danej marki. Jednak w polskich mediach przeważają  celebryci „znani z tego, że są znani", starający się wszędzie bywać i poka­zywać – kontynuuje Ślusarek.

Reklamodawcy, którzy zapraszają celebrytów do współpracy, często zapominają o budowaniu wartości własnego wizerunku - czytamy dalej. Warto pamiętać rów­nież o tym, że zbyt częste „pokazywanie się" skutkuje wypaleniem gwiazd. (mw)

Źródło:

Home&Market, Wartość wizerunku gwiazd, Komentarze Macieja Ślusarka i Anny Garwolińskiej, 01.06.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin