Haier, globalny producent sprzętów z kategorii dużego AGD, już po raz trzeci z rzędu został oficjalnym partnerem Roland-Garros – jednego z najbardziej rozpoznawalnych turniejów tenisowych na świecie. W ramach współpracy przewidziano szereg aktywacji i konkursów w strefach kibica oraz w kanałach marki w mediach społecznościowych.
Wspólne aktywności przewidziane są również dla polskich odbiorców. „W naszym regionie również aktywnie uczestniczymy w tym wydarzeniu. Widzimy w tym ogromny potencjał, dlatego zaprosiliśmy na miejsce przedstawicieli z naszego polskiego rynku. Będą z nami znani i zasięgowi influencerzy oraz dziennikarze z topowych redakcji. Wszyscy żyjemy tutaj świętem tenisa i cieszymy się, że możemy wspólnie tworzyć te niezapomniane chwile” – zapowiedział Andrzej Sobolczyk, Marketing Manager Poland & Baltics w Haier Polska.
Jak przekazuje Haier, partnerstwo marki z międzynarodowymi wydarzeniami tenisowymi wynika z podzielania wspólnych wartości. Ponadto połączenie techniki, dążenia do perfekcji i stylu – to cechy, które wyróżniają zarówno wielkich mistrzów, jak i rozwiązania Haier.
Podczas turnieju Roland-Garros marka Haier będzie widoczna nie tylko na korcie. W strefach komunikacyjnych stadionu pojawią się specjalne przestrzenie, w których odwiedzający będą mogli poznać flagowe urządzenia marki. Jedną z atrakcji będzie lodówka wypełniona piłkami tenisowymi – osoby, które odgadną ich liczbę, będą miały szansę na wygranie biletów na Rolex Paris Masters.
Dodatkową atrakcją przewidzianą w ramach partnerstwa będzie także eksperymentalna strefa immersyjna dla fanów sportu. Za pomocą specjalnych sensorów rejestrujących fale ultradźwiękowe mózgu powstaną personalizowane obrazy i filmy oddające intensywność sportowych emocji. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ana Ivanović – ambasadorka marki Haier i była liderka światowego rankingu WTA. Obecność Haier nie kończy się jednak na stadionie, marka pojawi się również w centrum Paryża w ramach strefy kibica, gdzie na dużym ekranie będzie można oglądać mecze na żywo.
Wspólne aktywacje pojawią się również w digitalu – przewidziano m.in. kreatywne materiały CGI, w których pralki wcielą się w rolę tenisistów, a żółte piłki tenisowe zaleją ulice Paryża. Kampania będzie wspierana szeroko zakrojonymi działaniami PR oraz aktywnościami w kanałach marki w social mediach. Przygotowano również konkurs z nagrodami, w którym będzie można wygrać m.in. zestawy rakiet tenisowych, zegarki, plecaki oraz bidony.
Haier od dwóch lat skupia się na wzmacnianiu swojego wizerunku i obecności na rynku. Pomaga w tym partnerstwo z FFT stanowiące element długofalowej strategii, w ramach której marka aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach tenisowych, takich jak Hamburg Open, Mutua Madrid Open, Plava Laguna Croatia Open Umag, Rolex Paris Masters czy Nitto ATP Finals. (kn)