czwartek, 12 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościHaier po raz trzeci partnerem Roland-Garros

Haier po raz trzeci partnerem Roland-Garros

Haier, globalny producent sprzętów z kategorii dużego AGD, już po raz trzeci z rzędu został oficjalnym partnerem Roland-Garros – jednego z najbardziej rozpoznawalnych turniejów tenisowych na świecie. W ramach współpracy przewidziano szereg aktywacji i konkursów w strefach kibica oraz w kanałach marki w mediach społecznościowych.

Wspólne aktywności przewidziane są również dla polskich odbiorców. „W naszym regionie również aktywnie uczestniczymy w tym wydarzeniu. Widzimy w tym ogromny potencjał, dlatego zaprosiliśmy na miejsce przedstawicieli z naszego polskiego rynku. Będą z nami znani i zasięgowi influencerzy oraz dziennikarze z topowych redakcji. Wszyscy żyjemy tutaj świętem tenisa i cieszymy się, że możemy wspólnie tworzyć te niezapomniane chwile” – zapowiedział Andrzej Sobolczyk, Marketing Manager Poland & Baltics w Haier Polska.

Jak przekazuje Haier, partnerstwo marki z międzynarodowymi wydarzeniami tenisowymi wynika z podzielania wspólnych wartości. Ponadto połączenie techniki, dążenia do perfekcji i stylu – to cechy, które wyróżniają zarówno wielkich mistrzów, jak i rozwiązania Haier.

Podczas turnieju Roland-Garros marka Haier będzie widoczna nie tylko na korcie. W strefach komunikacyjnych stadionu pojawią się specjalne przestrzenie, w których odwiedzający będą mogli poznać flagowe urządzenia marki. Jedną z atrakcji będzie lodówka wypełniona piłkami tenisowymi – osoby, które odgadną ich liczbę, będą miały szansę na wygranie biletów na Rolex Paris Masters.

Dodatkową atrakcją przewidzianą w ramach partnerstwa będzie także eksperymentalna strefa immersyjna dla fanów sportu. Za pomocą specjalnych sensorów rejestrujących fale ultradźwiękowe mózgu powstaną personalizowane obrazy i filmy oddające intensywność sportowych emocji. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ana Ivanović – ambasadorka marki Haier i była liderka światowego rankingu WTA. Obecność Haier nie kończy się jednak na stadionie, marka pojawi się również w centrum Paryża w ramach strefy kibica, gdzie na dużym ekranie będzie można oglądać mecze na żywo.

Wspólne aktywacje pojawią się również w digitalu – przewidziano m.in. kreatywne materiały CGI, w których pralki wcielą się w rolę tenisistów, a żółte piłki tenisowe zaleją ulice Paryża. Kampania będzie wspierana szeroko zakrojonymi działaniami PR oraz aktywnościami w kanałach marki w social mediach. Przygotowano również konkurs z nagrodami, w którym będzie można wygrać m.in. zestawy rakiet tenisowych, zegarki, plecaki oraz bidony.

Haier od dwóch lat skupia się na wzmacnianiu swojego wizerunku i obecności na rynku. Pomaga w tym partnerstwo z FFT stanowiące element długofalowej strategii, w ramach której marka aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach tenisowych, takich jak Hamburg Open, Mutua Madrid Open, Plava Laguna Croatia Open Umag, Rolex Paris Masters czy Nitto ATP Finals. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj