Handel i PR

dodano: 
26.10.2007
komentarzy: 
4

Agencja Effective Public Relations rozpoczęła działania dla nowego klienta. Współpraca obejmuje stworzenie strategii PR, udział w opracowaniu komunikacji marketingowej, prowadzenie relacji z mediami oraz wsparcie kampanii BTL Portu Rumia - Centrum Handlowego Auchan.

Umowę podpisano do końca 2007 roku z możliwością przedłużenia. Klient nie był wcześniej obsługiwany przez agencję PR-owską, a Effective wybrano na drodze konkursu ofert. Za projekt odpowiada dział FMCG agencji.
Port Rumia Centrum Handlowe Auchan to galeria handlowa położona na terenie Małego Trójmiasta Kaszubskiego. (kk)

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
27.10.2007
19:49:26
kol
(27.10.2007 19:49:26)
Zaczyna się "Vader" :( Pani Joanno dziękuję za celne spostrzeżenie, choć sądzę, że podobieństwo jest niezamierzone.
26.10.2007
17:26:23
Vader
(26.10.2007 17:26:23)
Zaczyna się "polskie piekiełko".
26.10.2007
16:08:38
Joanna Bartnik
(26.10.2007 16:08:38)
Effective Public Relations istnieje na rynku od 2003 roku. Proszę sprawdzić, kiedy firma Compress zmieniła swoją identyfikację wizualną zanim będzie Pan/Pani wyrażać podobne opinie.
26.10.2007
15:41:56
A
(26.10.2007 15:41:56)
Ale zerżnęli logo z ComPressu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin