Hasło promujące miasto

dodano: 
06.09.2005
komentarzy: 
0

Kielecka Gazeta Wyborcza donosi o rozstrzygnięciu konkursu, ogłoszonego przez urzędników kieleckiego ratusza na łamach Metra, na hasło promujące miasto. Zwycięskie hasło: „Kielce to Polski Serce” autorstwa Lecha Sołtysiaka będzie konkurowało z trzema innymi. To, które wygra, będzie głównym elementem kampanii promującej miasto. Pod uwagę brane są jeszcze hasła: „Kielce dobre miejsce”, „Kielce miasto w Koronie” oraz „Kielce siedem kilometrów od Raju”. Urzędnicy miejscy chcą wybrać najlepsze hasło w porozumieniu z mieszkańcami. Według Igi Niewiadomskiej, dyrektor zarządzającej TBWA\PR - „miasta powinny się promować za pomocą logo i hasła. To taka skrótowa forma, która jest w stanie oddać emocje”. Niewiadomska przyznaje, że znalezienie uniwersalnego hasła jest trudne, bo nie można go zmieniać co rok.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Kielce, Serce Polski i Raj, ANAR, 06.09.2005, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin