.

 

Havas i Fundacja Zobacz... JESTEM zachęcają do rozmów o problemach

dodano: 
06.04.2023
komentarzy: 
0

Pod koniec marca 2023 roku Havas Warsaw i Fundacja Zobacz... JESTEM rozpoczęli kampanię pod hasłem „Każdy zasługuje na słuchacza”. 

Jej celem jest zachęcenie osób będących w kryzysie emocjonalnym do otworzenia się i porozmawiania z kimś o swoich problemach. 

Pomysłodawcą projektu jest agencja Havas Warsaw, a inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz... JESTEM, która jest wspierana przez agencję działaniami pro bono. Razem zachęcają oni do przekazywania 1,5 proc. podatku na Fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych. 

„Skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. Trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. Otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć” – mówi Katarzyna Wierzbicka, Account Supervisor Havas Warsaw.

Do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja ODJO zajmująca się Music Marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami.

W ramach kampanii stworzony został spot, przy którym współpracowali artyści tacy jak Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM. (zd)

Źródło: YouTube/Zobacz JESTEM

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin