Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Havas i Fundacja Zobacz… JESTEM zachęcają do rozmów o problemach. pod koniec marca 2023 roku havas warsaw i fundacja zobacz… jestem rozpoczęli kampanię pod hasłem „każdy zasługuje na słuchacza”. jej celem jest zachęcenie osób będących w kryzysie emocjonalnym do otworzenia się i porozmawiania z kimś o swoich problemach. pomysłodawcą projektu jest agencja havas warsaw, a inicjatywę wspiera fundacja zobacz… jestem, która jest wspierana przez agencję działaniami pro bono. razem zachęcają oni do przekazywania 1,5 proc. podatku na fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych. „skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć” – mówi katarzyna wierzbicka, account supervisor havas warsaw. do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja odjo zajmująca się music marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami. w ramach kampanii stworzony został spot, przy którym współpracowali artyści tacy jak filipek, ruskiefajki, floral bugs i vnm. (zd). źródło: youtube/zobacz jestem.
Pod koniec marca 2023 roku Havas Warsaw i Fundacja Zobacz… JESTEM rozpoczęli kampanię pod hasłem „Każdy zasługuje na słuchacza”.
Jej celem jest zachęcenie osób będących w kryzysie emocjonalnym do otworzenia się i porozmawiania z kimś o swoich problemach.
Pomysłodawcą projektu jest agencja Havas Warsaw, a inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz… JESTEM, która jest wspierana przez agencję działaniami pro bono. Razem zachęcają oni do przekazywania 1,5 proc. podatku na Fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych.
„Skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. Trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. Otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć” – mówi Katarzyna Wierzbicka, Account Supervisor Havas Warsaw.
Do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja ODJO zajmująca się Music Marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami.
W ramach kampanii stworzony został spot, przy którym współpracowali artyści tacy jak Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM. (zd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Havas i Fundacja Zobacz… JESTEM zachęcają do rozmów o problemach. pod koniec marca 2023 roku havas warsaw i fundacja zobacz… jestem rozpoczęli kampanię pod hasłem „każdy zasługuje na słuchacza”. jej celem jest zachęcenie osób będących w kryzysie emocjonalnym do otworzenia się i porozmawiania z kimś o swoich problemach. pomysłodawcą projektu jest agencja havas warsaw, a inicjatywę wspiera fundacja zobacz… jestem, która jest wspierana przez agencję działaniami pro bono. razem zachęcają oni do przekazywania 1,5 proc. podatku na fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych. „skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć” – mówi katarzyna wierzbicka, account supervisor havas warsaw. do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja odjo zajmująca się music marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami. w ramach kampanii stworzony został spot, przy którym współpracowali artyści tacy jak filipek, ruskiefajki, floral bugs i vnm. (zd). źródło: youtube/zobacz jestem.