Havas PR i employer branding. Nowe kontrakty - Orange i Unilever

dodano: 
14.11.2012
komentarzy: 
0

Havas PR Warsaw powiększa grono projektów z obszaru budowania wizerunku firmy jako pożądanego pracodawcy. Agencja współpracuje z firmą Unilever w zakresie tworzenia i wprowadzanie w życie strategii employer brandingu, poszerzyła także zakres współpracy z Orange Polska.

W ramach działań prowadzonych dla firmy Unilever agencja opracowała lokalną strategię globalnej kampanii rekrutacyjnej  „Made by You” skierowanej do studentów. Współpraca obejmuje m.in. analizę dotychczasowych kampanii przeprowadzonych przez Unilever, przygotowywanie materiałów promocyjnych, współpracę z organizacjami studenckimi, relacje z mediami, opracowanie koncepcji dni otwartych oraz promocji firmy podczas targów studenckich.

Od października działania z zakresu employer brandingu Havas PR Warsaw prowadzi także dla Orange Polska. Do jej zadań należy analiza wizerunku Orange Polska jako pracodawcy, przeprowadzenie badań i wyznaczenie strategicznych kierunków komunikacji.Wszystko to stanowi rozszerzenie długofalowej współpracy Orange Polska z Havas PR Warsaw, która trwa od 2009 roku i obejmuje działania PR wspierające projekty sponsoringowe firmy oraz komunikację projektów z obszaru B2B.

W obydwu przypadkach Havas PR został wybrany w ramach przetargów. Umowy mają charakter projektowy, z możliwością przedłużenia współpracy. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin