21 lipca 2025 roku Havas PR Warsaw poinformowało o nowym kliencie – od czerwca jest odpowiedzialna za komunikację na polskim rynku globalnej marki Funko, w katalogu której znajdują się m.in. figurki kolekcjonerskie, miniaturowe gadżety czy akcesoria modowe.
Do zadań agencji należy prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych, w tym media relations, influencer marketing, lokalizacja treści, a także organizacja działań promocyjnych, skierowanych przede wszystkim do społeczności kolekcjonerów.
Współpracę nawiązano w przetargu. Z ramienia Havas PR Warsaw klientem opiekuje się Patrycja Osiadacz, Consulting Manager. Strony nie informują, jak długo będzie obowiązywała umowa.
„Współpraca z Havas PR Warsaw to ważny krok w realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska, z dynamicznie rosnącą społecznością fanów i rozwijającym się rynkiem produktów kolekcjonerskich, odgrywa kluczową rolę w naszych planach. Dzięki doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy agencji na temat rynku, będziemy mogli skutecznie budować świadomość marki i angażować społeczność w sposób autentyczny i dopasowany do lokalnych realiów” – powiedział Jeff van Rens, Senior Manager, PR & Corporate Communications – EMEA & ASIA w Funko. (ko)


