.

Havas Worldwide Warsaw wzmacnia zespół strategii

dodano: 
08.07.2013
komentarzy: 
1

Zespół strategii Havas Worldwide Warsaw ma nowego senior strategic plannera. Został nim Rafał Lampasiak, który dołączył do działu zarządzanego przez Annę Roman.

Lampasiak ma wieloletnie doświadczenie, które zdobywał w agencjach TBWA i ostatnio w 180heartbeats + Jung von Matt. W tym czasie opracowywał strategie dla międzynarodowych marek takich, jak: Mars (Pedigree, Chappi, Twix), AXA, Kompania Piwowarska (m.in. kampania wprowadzająca na rynek Tyskie Klasyczne), Onet, Adidas, Nissan, Urząd Miasta Krakowa, Opel, Nivea, Avon i Millenium Bank.

Jest współtwórcą kampanii nagrodzonych statuetkami Effie, KTR, Media Trendy i Grand Prix Kreatura. (kg)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
08.07.2013
22:40:59
dociekliwy
(08.07.2013 22:40:59)
dlaczego umieszczacie info o nowym plannerze w Havas WWW a nie piszecie np. o nowych ludziach w Saatchi czy domach mediowych. Przecież on ma tyle samo wspólnego z PR co Mediacom.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin