.

 

HBO Polska: nowy dyrektor marketingu i szef PR-u

dodano: 
11.07.2013
komentarzy: 
1

W czerwcu stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska objęła Katarzyna Wojda, która zajmie się marketingiem kanałów i serwisów HBO oraz Cinemax. Za PR odpowiada natomiast, awansowana na deputy marketing directora, Agnieszka Niburska.

Wojda poprzednio pracowała na stanowisku head of consumer marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej była account directorem w agencji McCann Erickson Polska, gdzie odpowiadała za takie marki jak: Polkomtel, Agros Nova, Merlin.pl i Siemens, oraz account supervisorem w Lowe GGK. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher.

Niburska z kolei, to PR-owiec z 10-letnim stażem pracy. Wcześniej pełniła w firmie funkcję menedżera ds. public relations (od początku 2004 roku). PR-em zajmowała się także w firmach mediowych: Business Press, Rowland Communications i CR Media. Od 2003 roku prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie (socjologia, public relations).

Na stanowisko deputy marketing directora awansowała także Kinga Filarska. Zajmie się marketingiem. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
18.07.2013
12:08:12
Marcin
(18.07.2013 12:08:12)
po pierwsze zmieńcie program bo nie ma co oglądać. Zgryźliwi tetrycy? To ma być nowoczesna telewizja? Może puśćcie Ben Hura albo Znachora. Albo Jack i Jill -ludzie, ten film dostał Złotą Malinę w każdej kategorii. Taki badziew hbo oferuje, że szkoda gadać. Odmawiam to świństwo.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin