sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościHeadlines Porter Novelli dla La Roche-Posay

Headlines Porter Novelli dla La Roche-Posay

Agencja Headlines Porter Novelli rozpoczęła współpracę z firmą La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique. Ma się dla niej zająć obsługą kampanii społecznej „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem”.
Celem projektu ma być poszerzenie wiedzy Polaków na temat czerniaka i zachęcenie do systematycznej profilaktyki. Zadaniem agencji jest stworzenie nowej koncepcji dla realizowanego od 5 lat programu Euromelanoma Day. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Za współpracę z klientem odpowiadają: Anna Jechna, senior consultant oraz Marta Szobska, consultant. Do tej pory strategia komunikacji akcji Melanoma Day realizowana była przez dział PR La Roche-Posay.(kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj