.

 

Headlines Porter Novelli dla La Roche-Posay

dodano: 
31.03.2009
komentarzy: 
0

Agencja Headlines Porter Novelli rozpoczęła współpracę z firmą La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique. Ma się dla niej zająć obsługą kampanii społecznej „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem”.
Celem projektu ma być poszerzenie wiedzy Polaków na temat czerniaka i zachęcenie do systematycznej profilaktyki. Zadaniem agencji jest stworzenie nowej koncepcji dla realizowanego od 5 lat programu Euromelanoma Day. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Za współpracę z klientem odpowiadają: Anna Jechna, senior consultant oraz Marta Szobska, consultant. Do tej pory strategia komunikacji akcji Melanoma Day realizowana była przez dział PR La Roche-Posay.(kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin