Headlines Porter Novelli z kampanią dla Ministerstwa Zdrowia za 9,6 mln

dodano: 
07.05.2012
komentarzy: 
1

Headlines Porter Novelli poprowadzi PR-owo projekt społecznej kampanii promocyjnej „M 45+”, dotyczącej zapobiegania chorobom nowotworowym układu moczowo – płciowego. Całkowita wartość zamówienia to 9,6 mln zł.

Oferentem, który wygrał przetarg był JP Konsulting. Agencja Headlines Porter Novelli wchodzi w skład konsorcjum (wspólnie z domem mediowym MediaCom), które realizuje projekt. Prowadzi go zespół Eweliny Nazarko- Ludwiczak, healthcare & life director w agencji Headlines Porter Novelli. Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
07.05.2012
13:03:17
seb
(07.05.2012 13:03:17)
Brawo, brawo. warto sięgać po pieniądze publiczne. powodzenia w rozliczeniu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin