niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościHeadlines Porter Novelli z kampanią dla Ministerstwa Zdrowia za 9,6 mln

Headlines Porter Novelli z kampanią dla Ministerstwa Zdrowia za 9,6 mln

Headlines Porter Novelli poprowadzi PR-owo projekt społecznej kampanii promocyjnej „M 45+”, dotyczącej zapobiegania chorobom nowotworowym układu moczowo – płciowego. Całkowita wartość zamówienia to 9,6 mln zł.

Oferentem, który wygrał przetarg był JP Konsulting. Agencja Headlines Porter Novelli wchodzi w skład konsorcjum (wspólnie z domem mediowym MediaCom), które realizuje projekt. Prowadzi go zespół Eweliny Nazarko- Ludwiczak, healthcare & life director w agencji Headlines Porter Novelli. Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj