HealthThink public relations - nowa agencja na rynku

dodano: 
31.03.2011
komentarzy: 
0

Na początku marca działalność rozpoczęła specjalizująca się w zakresie healthcare PR agencja HealthThink public relations. Wcześniej, przez dwa lata, organizowała szereg eventów prozdrowotnych i kampanii społecznych pod szyldem HealthEvent. Rebranding wiąże się z rozszerzeniem zakresu usług świadczonych przez agencję.

Obecny obszar działań obejmuje media relations, PR produktowy i korporacyjny, e-PR, CSR, szkolenia i warsztaty medyczne. Jednocześnie HealthThink nadal zajmuje się organizacją i koordynacją wszelkich inicjatyw eventowych typu healthcare.

Zespół HealthThink tworzą nie tylko PR-owcy i marketingowcy wyspecjalizowani w sektorze medycznym, ale również lekarze, trenerzy i farmaceuci, którzy dbają o merytoryczną stronę działań prowadzonych przez agencję.

Do klientów HealthThink public relations należą m.in.: Apteki Dbam o Zdrowie, GreenPan, TU INTER Polska S.A., MedPage.pl, VIPMedica. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin