Hejnowski: jedna marka ułatwi sprawę zarówno samej agencji, jak i klientom

dodano: 
04.10.2013
komentarzy: 
1

PRoto.pl: Jak zorganizowane będzie nowe MSLGROUP? Czy dotychczasowe agencje z grupy Ciszewski będą działały autonomicznie w ramach grupy?

Sebastian Hejnowski, prezes MSLGROUP: Będziemy mieć jedną markę, poza MSL Warsaw, które pozostanie jako oddzielna firma. Wszystkie marki Ciszewskiego staną się MSLGROUP i będą występowały jako jedna firma. Poszczególne zespoły nadal będą zajmować się odmiennymi obszarami, ale pracować na konto jednej firmy. Już zdarzało się, że klienci korzystali z usług kilku agencji Ciszewski jednocześnie. Chcemy tego uniknąć w przyszłości, wprowadzić ścisłą współpracę miedzy poszczególnymi zespołami i uporządkować kwestie promocji, ponieważ wcześniej pracowaliśmy na konto kilku marek. Jedno logo upraszcza całą sprawę…

PRoto.pl:…również dla klientów…

S.H.: …owszem. Dla klientów nie zawsze były jasne podziały między naszymi poszczególnymi agencjami i zawsze były one postrzegane po prostu jako Ciszewski. W naturalny sposób klienci z sektora finansowego myśląc o nas widzieli Ciszewski Financial Communications, a klienci FMCG widzieli Ciszewski MSL. Dzięki ujednoliceniu nie będziemy już tłumaczyć klientom niuansów związanych ze strukturą grupy. Ale zdecydowanie nie będzie zmian kadrowych. Tak naprawdę dla naszych pracowników główna zmiana wynikająca z rebrandingu to nowe wizytówki.

PRoto.pl: Kiedy Warszawa rzeczywiście stanie się regionalnym centrum MSL?

S.H.: Już teraz prowadzimy działania dla 8 międzynarodowych klientów. Ściśle współpracujemy z naszymi siostrzanymi firmami: Leo Burnett, Saatchi&Saatchi czy domem mediowym Starcom. Mamy także partnerów na prawie 20 rynkach z naszego regionu – od Rosji po Turcję. Ta sieć sprawdza się w działaniu. Wiele działań wynikających z międzynarodowych kontraktów jest realizowanych za naszym pośrednictwem, ponieważ znamy ludzi pracujących w regionie. Dopilnowujemy, aby usługi spełniały standardy MSL i stale monitujemy ich aktywność.

Rozmawiał Karol Schwann

Przeczytaj także

Prezes MSLGROUP dla regionu EMEA: Warszawa będzie centrum MSL dla Europy Środkowej i Wschodniej

MSLGROUP w Polsce: Hejnowski za Ciszewskiego

Sebastian Hejnowski jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
04.10.2013
13:37:14
Oliver F.
(04.10.2013 13:37:14)
Będziemy mieć jedną markę, poza MSL Warsaw, które pozostanie jako oddzielna firma - czyli MSLGROUP Poland bez MSL Warsaw? Niestety Panie Sebastianie dla dla klientów podziały między naszymi poszczególnymi agencjami wciąż nie będą jasne. Nie lepiej zmienić nazwy MSL Warsaw na Publicis Consultants Warsaw? Proszę o tym pomyśleć.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin