.

 

Hill&Knowlton i Kompania Piwowarska zdobywcami nagrody European Excellence Awards

dodano: 
13.12.2010
komentarzy: 
0

Hill&Knowlton jest  polską agencją nagrodzoną w tegorocznej edycji konkursu European Excellence Awards. Agencja dostała główną nagrodę w kategorii „Zdrowie” za kampanię edukacyjną nt. stwardnienia rozsianego „Mam SM” przygotowaną dla Gedeon Richter Marketing Polska. Kompania Piwowarska  została nagrodzona za projekt „Małe Piwo”w kategorii „Intranet”.

Nagrody wręczono 9 grudnia w Pradze podczas gali. Oprócz Hill&Knowlton na liście nominowanych projektów było  sześć kampanii autorstwa polskich agencji.

W tej samej kategorii nominowana została również Primum PR za kampanię dotyczącą immunizacji wcześniaków, realizowaną na rzecz Abbott Laboratories Poland. Inni nominowani to: Euro RSCG Sensors w kategorii „Relaunch” za kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy model Volvo, Partner of Promotion za kampanię wspierającą e-biznes, przeprowadzoną w imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Grayling Poland dla Mars Polska w kategorii „HR Communication” za kampanię z zakresu employer brandingu, Twenty Four Seven PR w kategorii „Kampania z Polski, Rosji i Ukrainy” za program „Bezpieczna jazda” realizowany na rzecz McDonald’s Poland. Grayling Poland dodatkowo został nominowany za kampanię On-Life dla LG Electronics.

W tegorocznej edycji konkursu European Excellence Awards brało udział aż 1450 kampanii. (ek)

Zobacz pełną listę laureatów

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin