sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościHill+Knowlton Strategies z szefem działu brand

Hill+Knowlton Strategies z szefem działu brand

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies Polska dołączył Maciej Szaroleta, dotychczasowy dyrektor strategii w Galileo Media. W agencji – jako szef działu brand – odpowiada za rozwój komunikacji marketingowej.

Przed rozpoczęciem pracy dla H+K Szaroleta przygotowywał działania on-line dla takich marek, jak: RWE, „Tesco dla Szkół”, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ w interaktywnej agencji Galileo Media. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012 – spółki koordynującej EURO2012 w Polsce.

W latach 2007 – 2011, pracując w Grupie Żywiec, był z kolei brand managerem Warki. Odpowiadał za całościowe zarządzanie marką ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu i PR. (es)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj