.

Hongkong rozpoczyna globalną kampanię promocyjną

dodano: 
03.02.2023
komentarzy: 
0

2 lutego 2023 roku szef rządu Hongkongu, John Lee, wziął udział w ceremonii rozpoczęcia kampanii „Hello, Hong Kong”, by przedstawić serię działań promocyjnych i nowe atrakcje dla turystów – informuje tamtejsze biuro prasowe.

Podczas przemówienia Lee powiedział, że z racji tego, że Hongkong znajduje się obecnie w nowej fazie przechodzenia od stabilności do dobrobytu i jest połączony z kontynentem oraz resztą świata, jest to idealny czas dla turystów, inwestorów i przedsiębiorców na przyjazd i doświadczenie tętniącego życiem miasta oraz wykorzystanie jego możliwości.

„Hello, Hong Kong” to kampania promocyjna, która ma skupiać się na czterech głównych obszarach: przyciągnięciu turystów do miasta, sponsorowanych wizytach dla gości takich jak przedstawiciele mediów, wyjazdach rządu w celu opowiedzenia historii Hongkongu oraz uruchomieniu większej liczby wydarzeń dotyczących finansów, gospodarki, innowacji, technologii czy sportu oraz kultury i sztuki.

Rząd ma w planach rozdanie 500 tys. darmowych biletów lotniczych, które mają zachęcić do odwiedzenia nowych atrakcji turystycznych – czytamy.

W najbliższych miesiącach ma odbyć się wiele wydarzeń na dużą skalę, m.in. Hong Kong Marathon, Art Basel Hong Kong czy Hong Kong Arts Festival.

Sekretarz finansowy Paul Chan, przemawiając na konferencji prasowej bezpośrednio po ceremonii rozpoczęcia kampanii, powiedział, że kampania „Hello Hong Kong” pokaże ludziom na całym świecie, że Hongkong „wrócił”. Nowo ustanowiona grupa zadaniowa ds. promocji i tworzenia marki Hongkongu wykorzysta tę aktualną okazję do opracowania narracji, aby pokazywać nowe atuty Hongkongu. (zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin