Houston, mamy zwycięski start-up!
„Wybór zwycięzcy był bardzo trudny. Każda z firm cechowała się innowacyjnością i nieszablonowym podejściem do biznesu. Chcielibyśmy nagrodzić wszystkich, ale wiadomo, zwycięzca może być tylko jeden” – stwierdził Łukasz Kluj, dyrektor regionalny Europy Środkowo-Wschodniej LEWIS PR. A zwycięzcą została firma Funmedia.
Na konkurs „Houston, mamy start-up!” nadesłano siedemnaście zgłoszeń. Firmy, które chciały zawalczyć o główną nagrodę, działają w różnych branżach – technologicznej, IT, reklamowej, a nawet kosmetycznej.
„E-learning to innowacyjne podejście do nauczania. Tego typu technologie, ułatwiające zdobywanie wiedzy konsumentowi, należy jak najszerzej rozpowszechniać” – tłumaczy Paulina Bogdańska z działu współpracy i PR Uniwerek.TV.
Uczestnicy konkursu „Houston, mamy start-up!”:
• Exaity
• MyBaze
Nagrodą w konkursie dla zwycięskiego start-upu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR (od grudnia 2013 do maja 2014). Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, przeprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów, obsługą kanałów social mediowych i monitorowaniem wydarzeń wydawniczych. Dodatkowo portal PRoto.pl ufunduje zwycięzcy dostęp do pakietu szkoleń e-learningowych: „Kontakt z dziennikarzami - Relacje z mediami”, „Autoprezentacja, przekaz pozawerbalny”, „Prawo autorskie i prasowe w PR”, „Etyka w PR” oraz „Mierzenie efektów działań PR”.
PRoto.pl było głównym patronem medialnym wydarzenia.