Houston, mamy zwycięski start-up!

dodano: 
18.11.2013
komentarzy: 
0

„Wybór zwycięzcy był bardzo trudny. Każda z firm cechowała się innowacyjnością i nieszablonowym podejściem do biznesu. Chcielibyśmy nagrodzić wszystkich, ale wiadomo, zwycięzca może być tylko jeden” – stwierdził Łukasz Kluj, dyrektor regionalny Europy Środkowo-Wschodniej LEWIS PR. A zwycięzcą została firma Funmedia.

Na konkurs „Houston, mamy start-up!” nadesłano siedemnaście zgłoszeń. Firmy, które chciały zawalczyć o główną nagrodę, działają w różnych branżach – technologicznej, IT, reklamowej, a nawet kosmetycznej.

„E-learning to innowacyjne podejście do nauczania. Tego typu technologie, ułatwiające zdobywanie wiedzy konsumentowi, należy jak najszerzej rozpowszechniać” – tłumaczy Paulina Bogdańska z działu współpracy i PR Uniwerek.TV.

Uczestnicy konkursu „Houston, mamy start-up!”:

•   Galeria w domu

•   NatuLearn

•   Start-up with hospitality

•   MyMeetingRooms

•   Fotomapy.pl

•   Przebojowi.pl

•   Nowyinteres.pl

•   Criticue.com

•   Smart Monitor

•   TS Hair&Make up

•   BezSądu.pl

•   Exaity

•   Wspieram.To

•   MyBaze

•   Wzorowy sklep

•    Melodia diety

 

Nagrodą w konkursie dla zwycięskiego start-upu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR (od grudnia 2013 do maja 2014). Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, przeprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów, obsługą kanałów social mediowych i monitorowaniem wydarzeń wydawniczych. Dodatkowo portal PRoto.pl ufunduje zwycięzcy dostęp do pakietu szkoleń e-learningowych: „Kontakt z dziennikarzami - Relacje z mediami”, „Autoprezentacja, przekaz pozawerbalny”, „Prawo autorskie i prasowe w PR”, „Etyka w PR” oraz „Mierzenie efektów działań PR”.

PRoto.pl było głównym patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin