.

Huawei Polska z nowymi PR-owcami

dodano: 
31.10.2017
komentarzy: 
0

Stanowisko PR Managera w zespole marketingu polskiego oddziału Huawei od września 2017 roku obejmuje Beata Chądzyńska. Jest odpowiedzialna za strategię oraz komunikację marki i produktów.

Poprzednio Beata Chądzyńska pracowała w agencji First PR, gdzie odpowiadała za wizerunek i projekty specjalne Grupy Onet-RASP. Wcześniej, przez kilkanaście lat, była związana z Grupą TVN – początkowo jako reporter i wydawca w redakcji ekonomicznej TVN24, później jako wicedyrektor ds. informacji biznesowych TVN i zastępca redaktora naczelnego TVN CNBC. Była współodpowiedzialna za stworzenie kanału TVN CNBC (jej zadaniem było nadzorowanie pracy wydawców i merytorycznej zawartości anteny oraz działań związane z autopromocją stacji). Chądzyńska jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Do zespołu z początkiem października 2017 roku dołączył z kolei Paweł Sołowiej, który pełni funkcję PR Specialist. W branży PR pracuje od ośmiu lat.

Paweł Sołowiej

Ostatnio Sołowiej pracował w Avon Cosmetics Polska, gdzie odpowiadał za PR marki i produktów. Wcześniej był związany z agencjami Havas PR Warsaw i Garden of Words.

Beata Chądzyńska i Paweł Sołowiej dołączyli do zespołu, którym od października 2017 kieruje Dorota Haller. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin