.

 

Huta 19 im. Joachima Fersengelda obsługuje markę Tyskie

dodano: 
26.05.2021
komentarzy: 
0

Huta 19 im. Joachima Fersengelda współpracuje z marką Tyskie. Agencja odpowiada m.in. za kontakt z mediami i współpracę z influencerami. Dodatkowo zajmuje się akcjami niestandardowymi czy wzmacnianiem platformy Przejdźmy na Ty we wszystkich kanałach.

Działania na rzecz klienta prowadzi zespół kierowany przez Justynę Sztengreber, Public Relations Directora. Obecna współpraca rozpoczęła się w maju 2021 roku i ma charakter długofalowy, jednak agencja wspierała klienta w działaniach PR i akcjach niestandardowych (porozumienie Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana oraz reklama prasowa w tygodnikach Newsweek i Sieci) już wcześniej. Strony nie podają więcej informacji na temat współpracy.

Tyskie to czwarta marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, która wybrała Hutę 19 do stałej współpracy. Agencja współpracowała wcześniej z markami Prażubr i Dębowe, od czterech lat prowadzi działania online i w social mediach dla Żubra, a od roku 2020 wspiera tę markę także PR-owo. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin