.

…i SABRE w Stanach

dodano: 
27.05.2009
komentarzy: 
0

Agencje Ketchum, DeVries i Weber Shandwick to najwięksi zwycięzcy tegorocznej północnoamerykańskiej edycji konkursu SABRE Awards.
Ketchum zdobył nie tylko platynową nagrodę SABRE za najlepszą kampanię PR-owską w 2008 roku, za działania w Internecie na rzecz firmy IKEA, ale także siedem innych za akcje prowadzone dla takich klientów, jak: Dr. Pepper/Snapple, Haagen-Dazs, Lenovo, Liberty Mutual czy Navistar International.

Także Weber Shandwick został wyróżniony siedmioma nagrodami SABRE, oprócz tego zdobywając tytuł Światowej Agencji Roku.

DeVries Public Relations uhonorowano tytułem Północnoamerykańskiej Agencji Roku
Agencja specjalizująca się w działaniach PR-owskich w obszarze healthcare - WeissComm została Specialistyczną Agencją Roku, zdobywają przy tym dwa inne wyróżnienia, a firmę Coyne PR uznano za Najlepszego Pracodawcę wśród agencji PR-owskich.

Wśród agencji, które zebrały także po kilka nagród znalazły się agencje Edelman (5 nagród); natomisat agencje: Cohn & Wolfe, Fleishman-Hillard, GolinHarris, MS&L, Porter Novelli and Taylor zdobyły po trzy nagrody każda.

Specjalne indywidualne wyróżnienia przyznano: Beth Comstock z GE, Richardowi Edelmanowi z agencji Edelman, Gershonowi Kekstowi z Kekst&Company, Margery Kraus z APCO oraz Billowi Margaritis z firmy FedEx.

Zwycięzców ogłoszono 12 maja, podczas uroczystej kolacji w Nowym Jorku.
Pełna lista zwycięzców. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin