IAA z rzecznikiem

dodano: 
19.12.2011
komentarzy: 
0

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), w grudniu 2011,  powołało rzecznika prasowego. Stanowisko to objęła Agnieszka Bzdyra-Maciorowska, wcześniej redaktor naczelna miesięcznika Marketing w Praktyce, od ponad 10 lat związana z marketingiem, dziennikarstwem i rynkiem szkoleniowym.

Wcześniej Stowarzyszenie było obsługiwane PR-owo przez zewnętrzną firmę GrassRoots. Stanowisko rzecznika pojawiło się po raz pierwszy w historii polskiego oddziału IAA.

Bzdyra-Maciorowska początkowo była zastępcą redaktora naczelnego magazynu Marketing w Praktyce (w latach 2001-2004), a następnie jego redaktor naczelną (funkcję tę piastowała do 2008 roku). Ostatnio redagowała dział Trendy magazynu - była odpowiedzialna za monitoring i prezentację perspektyw w zakresie marketingu, sprzedaży i PR. Poza tym, jako freelancerka, doradzała różnym klientom. Jest także pomysłodawczynią jednego z pierwszych portali marketingowych www.marketing.org.pl,  założycielką i dyrektor zarządzającą firmy szkoleniowej Essentis-szkolenia marketingowe oraz współtwórcą i byłą właścicielką  firmy Concept Labs.

Jak czytamy w oświadczeniu IAA, „stanowisko rzeczniczki prasowej uważa za naturalny krok w swojej karierze zawodowej”, a za główny cel przyjęła „remodelowanie wizerunku Stowarzyszenia” oraz „aktywne prezentowanie inicjatyw IAA na rzecz rynku reklamowego w Polsce”. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin