Konferencja IAB HowTo na temat digital OOH została przeniesiona na październik. Wydarzenie poświęcone medium cyfrowemu, które podbija ulice, galerie handlowe, lotniska i przestrzenie miejskie, odbędzie się 29 października 2025 roku w Warszawie.
Organizatorem konferencji jest Grupa Robocza DOOH IAB Polska. Podczas spotkania marketerzy, mediaplannerzy oraz specjaliści komunikacji omnichannel będą mieli okazję dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystywać potencjał przestrzeni publicznych w kształtowaniu decyzji zakupowych.
Konferencja została podzielona na cztery bloki tematyczne: Mierzalność i dane, Kreatywność, Technologie i trendy, Współpraca i inspiracje. Prelegenci przyjrzą się m.in. retail mediom, pomiarom i nowym modelom rozliczeń, wezmą na tapet retargeting, czyli synergię OOH i reklamy mobilnej, a także zastanowią się, w jaki sposób skutecznie przekonywać i wykorzystywać elementy perswazji, mając jednocześnie na względzie etykę oraz odpowiedzialność za przekaz. Zaplanowano również wystąpienie na temat regulacji prawnych w tym zakresie.
Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ.
Szczegółowa agenda oraz bilety dostępne są na stronie. Wydarzenie odbędzie się 29 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.