IAM poszukuje agencji dla kampanii w Turcji

dodano: 
08.01.2014
komentarzy: 
1

Instytut Adama Mickiewicza poszukuje agencji, która opracuje i przeprowadzi kampanię PR-ową polskiego programu kulturalnego, towarzyszącego obchodom 600-lecia polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. współpraca z blogerami, partnerami lokalnymi, środowiskami opiniotwórczymi, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych, bieżące doradztwo komunikacyjne, monitoring tureckich mediów, organizacja spotkań z wybranymi dziennikarzami i blogerami w celu prezentacji programu, nawiązanie relacji z artystami polskimi i przedstawicielami IAM.

Punkty będą przyznawane za zaproponowaną cenę, raporty medialne (po 40 proc. pkt.), strategię komunikacji i organizację biura w Stambule (po 10 proc.).

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 20 stycznia.

Ogłoszenie o przetargu

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
08.01.2014
12:22:22
Gosia
(08.01.2014 12:22:22)
Wpadł mi w ręce ostatnio brief dla agencji, dotyczył promocji polskiej przedsiębiorczości w Turcji m. in. na targach. Zleceniodawca przewidywał ściereczki do okularów z polską flagą jako prezenty. W Turcji dzieci w szkołach podstawowych dostają tablety. A co do ściereczek na okulary - laserowa korekcja wzroku kosztuje tu poniżej 1000 TRY, czyli niecałe 1500 zł ;) rodzynkisultanskie.blogspot.com
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin