Icon Strategies pracuje dla Grupy Saint-Gobain w Polsce

dodano: 
24.06.2021
komentarzy: 
0

Icon Strategies zaczyna współpracę z Grupą Saint-Gobain, koncernem przemysłowy produkującym materiały budowlane.

Agencja zajmie się opracowaniem strategii komunikacyjnej i realizacją projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”. W ramach współpracy zaangażowane zostanie kilkanaście marek wchodzących w skład grupy (m.in. Isover, Rigips, Adfors, Glassolutions czy Ecophon), co ma zapewnić skuteczność komunikacji. Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu ekspertów Saint-Gobain.

Inicjatywa ma dotyczyć jakości życia Polaków – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach pracy czy środkach transportu. Strony nie podają w tej chwili więcej szczegółów.

Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami grupy i ekspertami zewnętrznymi, a także za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz online. 

Działania komunikacyjne, które zaczną się w sierpniu, potrwają do końca roku. Z ramienia agencji zespołem odpowiedzialnym za projekt kieruje Michał Sobiło. Agencję wybrano w konkursie ofert. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin