Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ideał sięgnął bruku. z ostatniego wydania newsweeka dowiemy się, jak wykorzystywać markę chopin i ile jest warta. jak zauważają autorzy tekstu przy użyciu chopina można promować absolutnie wszystko – wieczne pióra, meble, czekoladki, gry komputerowe czy restauracje. dziennikarze porównują markę chopina do mozarta czy mona lisy. w newsweeku czytamy także, że ich siłą nie jest wartość sama w sobie, ale umiejętna promocja m.in. poprzez wykorzystanie ikony kultury w komunikatach właściwych kulturze masowej. niestety problemem dla polski może być francuskobrzmiące nazwisko.(bs).
Z ostatniego wydania Newsweeka dowiemy się, jak wykorzystywać markę Chopin i ile jest warta.
Jak zauważają autorzy tekstu przy użyciu Chopina można promować absolutnie wszystko – wieczne pióra, meble, czekoladki, gry komputerowe czy restauracje. Dziennikarze porównują markę Chopina do Mozarta czy Mona Lisy. W Newsweeku czytamy także, że ich siłą nie jest wartość sama w sobie, ale umiejętna promocja m.in. poprzez wykorzystanie ikony kultury w komunikatach właściwych kulturze masowej. Niestety problemem dla Polski może być francuskobrzmiące nazwisko.(bs)