piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryIKEA powierza employer branding agencji Przestrzeń

IKEA powierza employer branding agencji Przestrzeń

Przestrzeń rozpoczęła współpracę z marką IKEA w obszarze employer brandingu. W działania dla szwedzkiej marki zaangażowana jest niemal cała grupa. Agencję wybrano w przetargu.

Od sierpnia 2025 roku Przestrzeń odpowiada za realizację projektów z zakresu employer brandingu, w tym za wzmacnianie wizerunku IKEA w obszarach kluczowych dla marki wartości.

Współpraca obejmuje stałą obsługę koncepcyjną i kreacyjną działań employer branding i talent sourcingu – zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Agencja zapewnia też wsparcie w prowadzeniu kanałów EB w mediach społecznościowych oraz działania z zakresu employee advocacy. 

Działania budujące pozycję IKEA jako pracodawcy mają przy okazji „budować jeszcze mocniej cały jej wizerunek”. „To idealna okazja, by poza celami typowo HR-owymi realizować także te komunikacyjne i wizerunkowe” – zapowiada Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.

Oprócz Przestrzeni, która odpowiada za realizację koncepcji kreatywnych, w obsługę szwedzkiej sieci włączą się pozostałe spółki z grupy: Sedno – w obszarze strategiczno-badawczym, Polot – w zakresie moderacji i content publishingu, oraz Rozgłos – odpowiedzialny za strategię mediową, zakup mediów oraz ich efektywnościową optymalizację.

Umowa ma charakter długofalowy, strony nie podają jednak, na jaki okres została zawarta.

Wcześniej za działania employerbrandingowe IKEA odpowiadała agencja LuckyYou. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj