Ile kosztuje promocja Łodzi?

dodano: 
03.11.2008
komentarzy: 
0

Na antenie radia Eska można było usłyszeć o niezadowoleniu łódzkich radnych ze sposobu finansowania kampanii reklamującej Łódź jako Europejską Stolicę Kultury 2016. Domagają się, by wszystkie wydatki miasta na ten cel były udokumentowane. Zdaniem wiceprezydenta miasta Włodzimierza Tomaszewskiego formułowane przez radnych zarzuty, że do tej pory wydatki te nie były odpowiednio kontrolowane lub uzasadnione jest bezpodstawne. Krzysztof Candrowicz – pomysłodawca projektu Łodzi jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016 – wyjaśnia, że za wydatki odpowiada Biuro Promocji Urzędu Miasta Łodzi, a nie on sam; nie ma to także nic wspólnego z jego dobrymi relacjami z wiceprezydentem (jak to sugerowali radni).
Do tej pory na promocję Łodzi jako Europejskiej Stolicy kultury wydano z budżetu miasta 2 mln złotych. (kk)

Źródło:

Radio Eska, 02.11,08, 06.02
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin