Ile wydają banki na wizerunek

dodano: 
03.11.2009
komentarzy: 
0

Dziennik Gazeta Prawna Forsal podaje, ile działające na polskim rynku banki planują wydać na zmianę wizerunku. Większość z opisywanych w tekście kampanii ma związek z rebrandingiem banków, piszą dziennikarze.

Kampanię wizerunkową wynikającą z rebrandingu prowadzi właśnie BPH i BNP Paribas Fortis, do zmiany wizerunku przymierzać mają się także Bank Pekao i mBank. Niedawno natomiast podobną akcję zakończyły Aviva i nowy gracz na polskim rynku - Alior Bank, wymieniają autorzy tekstu. Z danych prezentowanych w tekście wynika, że - aby przeprowadzić kampanię wizerunkową - bank przeznaczyć musi na nią 7-15 mln złotych.(ał)

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna Forsal, Polskie banki planują wydać milion złotych na zmianę wizerunku, Michał Fura, Mirosław Kuk, 03.11.09, s.9
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin