niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościImago PR mocniejsze

Imago PR mocniejsze

Aneta Moczkowska jest nowym account directorem w agencji Imago Public Relations. Michał Sobiło, który dotąd pełnił tę funkcję, zajął stanowisko client service directora. Oprócz Anety Moczkowskiej do zespołu agencji dołączyły dwie konsultantki, a agencja pozyskała nowego klienta.
Aneta Moczkowska przez cztery lata była naczelnikiem wydziału informacji, promocji i współpracy z zagranicą Urzędu Miasta Tychy. Koordynowała m.in. działania komunikacyjne w zakresie zarządzania kryzysowego w związku z tragedią tyskich licealistów w Tatrach, a następnie ogólnopolską akcję „Bezpieczne Tatry”. Moczkowska była również odpowiedzialna za organizację, we współpracy z Kompanią Piwowarską, pilotażowej kampanii „Nie sprzedaję alkoholu małolatom”.
Do zespołu agencji dołączyły także Dagmara Łuczka, koordynująca na stanowisku account executive’a prace dla klientów agencji w Trójmieście, oraz Małgorzata Niedźwiedzka zajmująca analogiczne stanowisko i pełniąca podobne obowiązki w Warszawie.
Dagmara Łuczka, absolwentka podyplomowego studium PR na Politechnice Gdańskiej, związana była wcześniej z firmami Baltic Gateway Poland i Bałtyckim Terminalem Kontenerowym (BTC).
Małgorzata Niedźwiedzka współpracowała z agencją First PR. Nowym klientem agencji jest Górnośląski Fundusz Restrukturyzacyjny, dla którego Imago PR zajmuje się na czas nieokreślony kompleksowym zarządzaniem komunikacją. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł