Imago PR mocniejsze
Aneta Moczkowska jest nowym account directorem w agencji Imago Public Relations. Michał Sobiło, który dotąd pełnił tę funkcję, zajął stanowisko client service directora. Oprócz Anety Moczkowskiej do zespołu agencji dołączyły dwie konsultantki, a agencja pozyskała nowego klienta.
Aneta Moczkowska przez cztery lata była naczelnikiem wydziału informacji, promocji i współpracy z zagranicą Urzędu Miasta Tychy. Koordynowała m.in. działania komunikacyjne w zakresie zarządzania kryzysowego w związku z tragedią tyskich licealistów w Tatrach, a następnie ogólnopolską akcję „Bezpieczne Tatry”. Moczkowska była również odpowiedzialna za organizację, we współpracy z Kompanią Piwowarską, pilotażowej kampanii „Nie sprzedaję alkoholu małolatom”.
Do zespołu agencji dołączyły także Dagmara Łuczka, koordynująca na stanowisku account executive’a prace dla klientów agencji w Trójmieście, oraz Małgorzata Niedźwiedzka zajmująca analogiczne stanowisko i pełniąca podobne obowiązki w Warszawie.
Dagmara Łuczka, absolwentka podyplomowego studium PR na Politechnice Gdańskiej, związana była wcześniej z firmami Baltic Gateway Poland i Bałtyckim Terminalem Kontenerowym (BTC).
Małgorzata Niedźwiedzka współpracowała z agencją First PR. Nowym klientem agencji jest Górnośląski Fundusz Restrukturyzacyjny, dla którego Imago PR zajmuje się na czas nieokreślony kompleksowym zarządzaniem komunikacją. (kk)