.

 

IMM: Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w sierpniu

dodano: 
19.09.2018
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów za sierpień 2018 roku pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska, wyprzedzając m.in. dziennik Rzeczpospolita i portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się Gazeta Wyborcza oraz TVN24.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Prasa
Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą i Dziennik Gazetę Prawną.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Najczęściej cytowanym tygodnikiem był „Do Rzeczy”. Na drugim miejscu znalazł się dwutygodnik „Wspólnota”, a trzecie miejsce zajęło „Wprost”.

„Press” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należy kolejno do miesięczników „Forbes” oraz „Playboy”.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Telewizja
TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVP Info oraz TVN.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Radio
RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła PR1 oraz TOK FM.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Portale internetowe
Najczęściej cytowanym portalem internetowym została Wirtualna Polska. Kolejne pozycje zajęły Onet.pl oraz wPolityce.pl.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Media ekonomiczne
Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Kraków.

IMM najbardziej opiniotwórcze media sierpień 2018

Autor: Magdalena Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

Badanie przeprowadzono na podstawie 27 250 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 sierpnia 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 28 847 razy (22 483 razy w portalach, 3 473 razy w prasie, 2 109 w telewizji i 782 w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin