Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 17 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościImpactory 2005 rozdane

Impactory 2005 rozdane

Ogłoszono wyniki głosowania Akademii Reklamy na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Za Człowieka Roku 2005 Akademia uznała Prezesa TVN, Piotra Waltera, głównego autora dynamicznego rozwoju stacji. W wyniku głosowania Akademia, której członkami są seniorzy sektora mediów i reklamy wskazani przez organizacje branżowe.
Zwycięzcami w kolejnych kategoriach zostali:
1. Kamil Durczok – Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz Roku,
2. TVN 24 – Najbardziej Wiarygodne Medium Roku,
3. Heyah – Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku,
4. PZL – Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku,
5. Mediacom – Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku,
6. Partner of Promotion – Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku,
7. Peppermint – Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku,
8. Clear Channel Poland – Najbardziej Podziwiana Firma Outodoorowa Roku,
9. Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku- SMG KRC,
10. Hypermedia – Agencja Interaktywna Roku
Głosowanie odbyło się pod nadzorem firmy audytorskiej KMPG. W uroczystej gali wzięło udział około 300 osób (zainteresowanie było tak duże, że tydzień przed imprezą organizator wstrzymał sprzedaż biletów na galę). W kategorii Najbardziej Podziwiana Agencja PR roku oprócz Partner of Promotion nominowane były Rowland Communication oraz Sigma.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj