Impactory Roku 2006
Na uroczystej gali 23 lutego zostaną ogłoszeni laureaci VII edycji konkursu Impactory Roku. Nagroda ma charakter wizerunkowy. Kapituła powołana przez redakcję miesięcznika Forbes, w której znaleźli się przedstawiciele środowisk biznesu, reklamy oraz osoby publiczne o szczególnym autorytecie, zgłosiła nominację w kategoriach
1. Człowiek roku przemysłu mediowego
2. Najbardziej wiarygodne medium
3. Najbardziej wiarygodny dziennikarz
4. Najbardziej wiarygodny reklamodawca
Kapituła przyzna także nagrody w tych kategoriach.
Natomiast Akademia Reklamy złożona z seniorów sektora reklamowego wskazanych przez organizacje branżowe, m.in. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Interactive Advertising Bureau, Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz Organizację Firm Badających Rynek i Opinie, nominowała w kategoriach
1. Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku
2. Najbardziej podziwiany dom mediowy roku
3. Najbardziej podziwiana agencja PR roku
4. Najbardziej podziwiana agencja BTL roku
5. Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku
6. Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku
7. Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku
Przy ocenie firm Akademia bierze pod uwagę m.in. osiągnięcia firmy w ostatnim roku kalendarzowym wg kryteriów uznawanych w danym środowisku za najistotniejsze, jakość kadry menedżerskiej, innowacyjność produktów i usług oraz ich jakość, wartość długoterminowych inwestycji, a także umiejętność pozyskiwania, rozwoju i utrzymywania talentów.
W kategorii Najbardziej podziwiana agencja PR roku nominowane zostały: Partner of Promotion, Rowland Communication oraz Sigma.