Impactory w lutym
22 lutego po raz dziewiąty zostaną wręczone Impactory Roku - nagrody polskiego przemysłu mediowego. Laureaci wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, w której zasiadają seniorzy sektora reklamowego i mediów.
Nagrody są przyznawane w kategoriach:
1. Człowiek roku przemysłu medialnego,
2. Najbardziej wiarygodne medium,
3. Najbardziej wiarygodny dziennikarz,
4. Najbardziej wiarygodny reklamodawca,
5. Najbardziej podziwiana Agencja Reklamowa Roku,
6. Najbardziej podziwiany Dom Mediowy Roku,
7. Najbardziej podziwiana Agencja PR Roku,
8. Najbardziej podziwiana Agencji BTL Roku,
9. Najbardziej podziwiana Firma Outdoorowa Roku,
10.Najbardziej podziwiany Instytut Badawczy Roku,
11.Najbardziej podziwiana Agencja Interaktywna Roku.
W tym roku 21 lutego po raz pierwszy galę poprzedzi specjalne spotkanie, które poświęcone będzie tematom internetu, public relations oraz marketingu odpowiedzialności społecznej. Część przeznaczona na zagadnienia PR-u została przygotowana pod patronatem ZFPR-u.
Informacje na temat konferencji Impactor 2007 oraz na temat dni specjalnych wraz z programem znajdują się na stronie www.impactor.pl. (psp)