.

 

Informacja prasowa, backgrounder, notka, advertorial...- PR-owcy piszą, a co z tym robią dziennikarze?

dodano: 
03.08.2011
komentarzy: 
0

Odkąd zostałam fanem profilu „PR greatest hits” na Facebooku, jeszcze mocniej widzę potrzebę ćwiczenia nas, PR-owców, z pisania – pisania na temat, logicznie, interesująco i przydanie dla tych, do których taki tekst ma trafić. I choć zamieszczane na tym profilu posty cieszą i bawią, to jednak pojawia się smutna refleksja, że materiały te trafiają do dziennikarzy, których chcielibyśmy pozyskać do współpracy. No właśnie, odpowiedź na pytanie, dlaczego to się nie udaje, albo jest takie trudne, nasuwa się sama…

Przykład: „Wiele dolegliwości ciążowych związanych jest przede wszystkim ze zwiększoną ilością poziomu niektórych hormonów, takich, jak np. nudności i wymioty, czy poranne silne pragnienie. Produkt: Prenatal Classic” (post zamieszczony na „PR greatest hits” 19 lipca o 10.42)

I właśnie dlatego proponujemy szkolenie dla wszystkich tych, którzy chcą doskonalić swój warsztat PR-owca. Opowiemy, jak pracują dziennikarze i jak najlepiej przysłużyć im się naszą pracą, a potem przejdziemy do materiałów prasowych. Omówimy różne rodzaje, spróbujemy je zidentyfikować w prasie i internecie, a potem poćwiczymy. Nudno nie będzie na pewno!

Zapraszamy już 18 sierpnia!

Proto.pl i Monika Bębnowska z Garden of Words

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin