.

 

Informacje o agencjach

dodano: 
24.08.2006
komentarzy: 
9

W The Warsaw Business Journal znajdujemy zestawienie informacji na temat agencji PR-owskich działających w Polsce. Gazeta podaje m. in. dane na temat przychodów firm, ich klientów oraz głównych obszarów działalności. W zestawieniu uwzględniono 46 agencji, które udzieliły odpowiedzi w ankiecie magazynu. W pierwszej dziesiątce pod względem przychodów w 2005 r. znalazły się agencje: Rowland Communications, Sigma International (Poland), GGK Public Relations, Headlines, Partner of Promotion, Multi Communications, Sensors, ComPress, Profile oraz NBS Public Relations.

Źródło:

The Warsaw Business Journal, Public Relations Companies, 21.08.06, s. 17
komentarzy:
9

Komentarze

(9)
Dodaj komentarz
29.08.2006
8:31:56
kula
(29.08.2006 8:31:56)
zgadzam sie z pierwsza czescia wypowiedzi weroniki, ale na pewno nie z tym, ze pokazuja sie agencje ktore dbaja o swoj PR. dlaczego? bo chocby TBWA, First i FH akurat robia fajne rzeczy dbajac o swoj PR. dla przykladu TBWA pomaga roznym organizacjom oferujac swoje umiejetnosci - dla mnie to najlepsza forma PR-u dla agencji, a nie takie rankingi...
29.08.2006
8:14:55
Weronika
(29.08.2006 8:14:55)
Do: Agent Smith. Nie można rzeczowo komentować, czegoś, co nie jest rzeczowe - ranking ma wiele wad, bo brakuje w nim informacji o wielu agencjach, a tym samym nie daje pełnej informacji na temat rynku. Siłą rzeczy pokazują się w nim agencje PR-owskie, które dbają o swój PR...
26.08.2006
17:29:01
Agent Smith
(26.08.2006 17:29:01)
Czy wy potraficie rzeczowo komentować? Laik patrząc w ten ranking może mieć przynajmniej jakiekolwiek pojęcie o rynku. Chcecie żeby było bardziej przejrzyście? Uczciwie? Zgłoście apel do największych agencji, które się nie pochwaliły swoimi osiągnięciami. Popieram twój pogląd moochoo Banda frustratów na tym forum - przysięgam.
24.08.2006
17:14:06
mochoo
(24.08.2006 17:14:06)
A co was nie ma i jes smutno? To co dopuki si e wszyscy nie zgłoszą grzecznie to mają nic na ten temat nie pisac? Przecież to strata agencji, jak nie chce ujawnić przychodów, a nie wina WBJ.
24.08.2006
15:37:21
luc
(24.08.2006 15:37:21)
...no trzeba się jakoś PRomować w dzisiejszych czasach:-)
24.08.2006
15:06:08
Weronika
(24.08.2006 15:06:08)
Może jako mała książka telefoniczna, bo są podane wszystkie adresy :)
24.08.2006
12:31:58
kula
(24.08.2006 12:31:58)
ani TBWA, Hill and Knowlton, Mmd, First PR, Liberty Group and many more.... wiec po co w ogole to zestawienie?? i to regularnie publikowane??
24.08.2006
12:15:30
~
(24.08.2006 12:15:30)
Bez sensu jest ten "ranking" o ile w ogóle można mówić o tym jako o rankingu. Zestawienie przychodów i szeregowanie według nich agencji niczego nie mówi o tym co się w nich rzeczywiście dzieje. Szczególnie, że: 1. w Polsce działa 10 razy więcej agencji niż uwzględnili 2. nie jest uwzględniony np. Edelman czy FH bo nie podały przychodów WBJ powinien się zastanowić zanim wypuści takiego bubla...
24.08.2006
12:10:33
N
(24.08.2006 12:10:33)
Bez sensu. Rozumiem, że można zgłosić np. agencję Super-Event-PR z obrotami za kilka dużych imprez wysokości kilku milionów zł i już jesteśmy w pierwszej 10-tce? Ranking nie mówi nic ani klientom, ani innym agencjom...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin