.

 

Informacje o odbiorcach nie będą już dostępne w analityce Twittera

dodano: 
08.01.2020
komentarzy: 
0

Twitter potwierdził, że z narzędzi analitycznych zniknie opcja Audience Insights – podaje socialmediatoday.com. Czytamy, że ważna dla marketerów zmiana ma nastąpić 30 stycznia 2020 roku.

Jak podaje źródło, opcja pojawiła się w portalu społecznościowym w 2015 roku. Dzięki niej można było pozyskać informacje o odbiorcach profilu takie jak dane demograficzne, zainteresowania i urządzenie, na jakim korzystają z Twittera.

screen - Matt Navarra na Twitterze

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Obecnie po wejściu w opcję pojawia się komunikat serwisu, w którym czytamy: „Prosimy, abyś miał na uwadze to, że Audience Insights zostanie usunięte 30 stycznia 2020 roku”.

Socialmediatoday.com zwraca uwagę, że Audience Insights było przydatne np. przy tworzeniu strategii reklamowych. Czytamy, że do tej pory Twitter nie przedstawił reklamodawcom żadnej alternatywy dla usuwanej opcji. (ak)

Źródło:

socialmediatoday.com, Twitter is Removing the Audience Insights Element from Twitter Analytics, Andrew Hutchinson, 08.01.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin