poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościInformedia promuje lobbing

Informedia promuje lobbing

W dniu 24 lutego br. Informedia Polska uruchomiła nową stronę internetową www.lobbing.event.pl. Celem tej inicjatywy jest walka z niewiedzą i niedoinformowaniem polskiego świata biznesu w kwestii lobbingu oraz promocja lobbingu jako zjawiska pozytywnego i potrzebnego. Przy powstaniu strony, Informedia współpracowała z licznymi przedstawicielami mediów i szeroko rozumianym środowiskiem public relations, które od jakiegoś czasu prowadzi aktywną kampanię na rzecz promocji lobbingu jako jednego z niedocenianych i źle interpretowanych narzędzi public relations. Jak poinformowała Informedia, termin powstania strony i promocji tego tematu nie jest przypadkowy, zbiega się on bowiem z opracowywaną właśnie ustawą regulującą działalność lobbingową w Polsce. Informedia organizuje też w kwietniu konferencję, na której o roli lobbingu w biznesie dyskutować będą menedżerowie największych polskich firm oraz zaproszeni goście – przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji czynnie popierających ideę lobbingu. Zarówno strona internetowa, jak i konferencja, kierowane są głównie do osób zarządzających firmami działającymi w branżach: FMCG, farmaceutycznej, finansowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, motoryzacyjnej oraz dla tych, dla których nowo powstająca ustawa pociągnie za sobą liczne konsekwencje.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł