Instagram umożliwi planowanie live'ów

dodano: 
14.10.2021
komentarzy: 
0

Instagram dodał możliwość planowania nadchodzących transmisji na żywo w aplikacji – pisze socialmediatoday.com. Dzięki temu użytkownicy będą mogli kliknąć, aby otrzymać przypomnienie w dniu emisji – czytamy.

W instagramowym wpisie serwis wyjaśnił, jak ma działać proces planowania. Czytamy, że  nadchodzącą transmisję będzie można zaplanować z 90-dniowym wyprzedzeniem. Możliwe będzie dodanie tytułu, a także tagów produktów, jeśli będą one promowane w wideo.

Jak czytamy, Instagram chce się rozwijać w zakresie zakupów w wideo na żywo. Aplikacja w ciągu ostatniego miesiąca zorganizowała serię wydarzeń zakupowych na żywo. Jak czytamy, natychmiastowość i interaktywność tego formatu pomaga poprawić odkrywanie i zwiększać aktywność zakupową w aplikacji. Źródło zauważa, że możliwość zaplanowania transmisji zwiększy jeszcze większy potencjał tego narzędzia. Czytamy, że przypomnienia zostaną wysłane do zapisanych użytkowników dzień przed transmisją, a następnie 15 minut przed rozpoczęciem live’a.  

Zdaniem źródła wbudowanie takiego rozwiązania w Instagram i dodanie automatycznych przypomnień w aplikacji jest ważną aktualizacją, która może mieć dużą wartość dla marek, które chcą zmaksymalizować zasięg w aplikacji.

Czytamy dalej, że Instagram udostępnia już harmonogram wideo na żywo dla wszystkich użytkowników. Poza tym serwis ogłosił również opcję sprawdzenia wideo na żywo, która umożliwia użytkownikom zweryfikowanie jakości oświetlenia, przyzwyczajanie się do kamery itp. bez faktycznego nadawania – podaje źródło.

Czytamy, że nadawcy będą również mogli łączyć się ze swoimi gośćmi z wyprzedzeniem w trybie ćwiczeń i testować połączenie. Tryb ćwiczeń na żywo zostanie wprowadzony w nadchodzących miesiącach – informuje źródło. (mb)

Źródło:

socialmediatoday.com, Instagram Adds Live-Stream Scheduling to Drive More Awareness and Viewers, Andrew Hutchinson, 13.10.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin