środa, 23 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościInstagram radzi markom, jak korzystać ze swojego serwisu

Instagram radzi markom, jak korzystać ze swojego serwisu

Instagram na swoim blogu dla biznesu podpowiada, jak prezentować marki i angażować internautów. Za przykład służą m.in. profile Nike Running i General Electric.

Na początek Instagram przedstawia pięć podstawowych wskazówek. Marki powinny mieć ściśle zdefiniowaną osobowość, zachęcać klientów do dzielenia się doświadczeniami związanymi z wykorzystaniem swoich produktów. Ważne jest także nietypowe podejście do prezentacji swoich produktów, „znajdowanie piękna” tam, gdzie go pozornie nie ma. Za przykład służy GE, które na Instagramie prezentuje efektowne zdjęcia swoich maszyn, silników lotniczych, lokomotyw.

„Zespół stojący za @generalelectric nie jest tutaj, aby sprzedawać swoje przyrządy. W zamian opowiada o tworzeniu, poruszaniu, napędzaniu i naprawianiu świata – co akurat jest misją tej firmy” – czytamy.

Kolejna wskazówka to angażowanie użytkowników. Nike Running zachęcało swoich internautów do publikacji zdjęć związanych z bieganiem w ramach akcji #runfree. Mogą to być także zdjęcia posiłków z jogurtem Chobani, publikowane z tagiem #creationaday. Oczywiście, aby angażować internautów trzeba ich lepiej poznać i sprawdzić, co im się najbardziej podoba w określonej marce. (ks)

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj