.

 

Instagram testuje nową naklejkę w Stories. Przypomni o nadchodzących wydarzeniach

dodano: 
22.03.2022
komentarzy: 
0

Instagram testuje naklejkę „Zaplanowane” w Stories – opisuje socialmediatoday.com. Miałaby służyć do promowania nadchodzących wydarzeń – czytamy.

Nowa naklejka umożliwiłaby udostępnienie w relacji przypomnienia o zaplanowanym wydarzeniu, wybranym z listy nadchodzących eventów danego użytkownika – opisuje źródło, powołując się na zrzuty ekranu opublikowane przez badacza aplikacji Ahmeda Ghanema.

Jak czytamy, obecnie na Instagramie nie ma łatwego sposobu, by ponownie udostępnić i promować to samo wydarzenie. W Stories dostępna jest naklejka z odliczaniem do wydarzenia, ale nie ma w niej odnośnika do danego eventu. Żeby skierować odbiorców do wydarzenia, trzeba użyć naklejki z linkiem – zauważa źródło. Testowana naklejka ma być lepiej dostosowana do bezpośredniej, uproszczonej promocji wydarzeń w aplikacji – ocenia socialmediatoday.com.

twitter.com/ahmedghanem

twitter.com/ahmedghanem

Dowiadujemy się, że nowe rozwiązanie to świetny sposób na zwiększenie świadomości wydarzeń. Zdaniem źródła za szczególnie cenne mogą uznać to rozwiązanie muzycy i inni artyści organizujący występy. Markom naklejka może przydać się do promowania nadchodzących premier i wydarzeń – czytamy.

Naklejka „Zaplanowane” jest już dostępna u niektórych użytkowników korzystających z najnowszej wersji aplikacji – dodaje źródło. (mb)

Źródło:

socialmediatoday.com, Instagram Tests New 'Scheduled' Sticker for Stories to Remind Your Audience of Upcoming Events, Andrew Hutchinson, 21.03.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin