.

Instagram testuje przycisk „Formularz kontaktowy”

dodano: 
27.01.2023
komentarzy: 
0

Instagram testuje nowe narzędzie dla kont profesjonalnych – przekazuje socialmediatoday.com. Część użytkowników zauważyła, że platforma dodała przycisk „Formularz kontaktowy”.

Jak czytamy, narzędzie miałoby dać możliwość zadawania pytań odwiedzającym profil firmowy. Do wyboru są dwie opcje: standardowy formularz kontaktowy oraz niestandardowy formularz kontaktowy. Pierwsza opcja zakłada podstawowe dane kontaktowe takie jak: nazwa, numer telefonu, adres e-mail oraz pytanie.

W niestandardowym formularzu kontaktowym można sformułować trzy własne pytania skierowane do odwiedzających i dać im możliwość wielokrotnego wyboru lub wpisania krótkiej, własnej odpowiedzi. Można poprosić także o kod pocztowy.

Aby dodać „Formularz kontaktowy”, należy wejść w zakładkę „Edytuj”, a następnie wybrać „Przycisk działania”.

Socialmediatoday.com skontaktowało się z Instagramem, aby potwierdzić, czy narzędzie będzie ogólnodostępne, ale na razie nie uzyskało odpowiedzi – czytamy. (bs)

Źródło:

socialmediatoday.com, Instagram Adds Lead Forms as CTA Button Option on Business Profiles, 26.01.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin