Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram testuje subskrypcje. Chce pomóc twórcom zarabiać. instagram chce zaproponować twórcom nowy model biznesowy – subskrypcje. platforma przekazała, że w połowie stycznia 2022 roku rozpoczęła testy tego rozwiązania z wybranymi kontami ze stanów zjednoczonych. serwis uważa, że dzięki subskrypcjom instagramerzy będą mogli zwiększyć swoje dochody. dodatkowo nawiążą oni trwalsze relacje z obserwatorami przez udostępnianie im ekskluzywnych treści bezpośrednio na platformie, która jest miejscem ich działalności. na facebooku model subskrypcyjny działa już od 2020 roku – czytamy. źródło: business.instagram.com. twórcy sami zaproponują kwotę, której oczekują za dostęp do wybranych treści – wyjaśnia platforma. odbiorcy przy pomocy odpowiedniego przycisku, umieszczonego pod bio profilu, będą mogli wybrać opcję subskrypcji, zapłacić i przeglądać unikalne treści. twórcy dla obserwatorów, którzy wykupili dostęp, przygotują specjalne transmisje na żywo oraz stories. subskrybenci otrzymają także odznakę widoczną przy nazwie profilu. instagram zapowiada, że w najbliższych miesiącach będzie rozszerzał tę funkcję dla kolejnych twórców. meta, do której należy platforma, zadeklarowała, że w ramach wspierania autorów treści, tak jak na facebooku, nie będzie pobierać żadnych opłat z wykupywanych subskrypcji, przynajmniej do 2023 roku. (as).
Instagram chce zaproponować twórcom nowy model biznesowy – subskrypcje. Platforma przekazała, że w połowie stycznia 2022 roku rozpoczęła testy tego rozwiązania z wybranymi kontami ze Stanów Zjednoczonych.
Serwis uważa, że dzięki subskrypcjom instagramerzy będą mogli zwiększyć swoje dochody. Dodatkowo nawiążą oni trwalsze relacje z obserwatorami przez udostępnianie im ekskluzywnych treści bezpośrednio na platformie, która jest miejscem ich działalności. Na Facebooku model subskrypcyjny działa już od 2020 roku – czytamy.

Źródło: business.instagram.com
Twórcy sami zaproponują kwotę, której oczekują za dostęp do wybranych treści – wyjaśnia platforma. Odbiorcy przy pomocy odpowiedniego przycisku, umieszczonego pod bio profilu, będą mogli wybrać opcję subskrypcji, zapłacić i przeglądać unikalne treści. Twórcy dla obserwatorów, którzy wykupili dostęp, przygotują specjalne transmisje na żywo oraz Stories. Subskrybenci otrzymają także odznakę widoczną przy nazwie profilu.
Instagram zapowiada, że w najbliższych miesiącach będzie rozszerzał tę funkcję dla kolejnych twórców. Meta, do której należy platforma, zadeklarowała, że w ramach wspierania autorów treści, tak jak na Facebooku, nie będzie pobierać żadnych opłat z wykupywanych subskrypcji, przynajmniej do 2023 roku. (as)