.

Instagram umożliwi zamianę Reelsów w reklamy

dodano: 
21.07.2022
komentarzy: 
0

19 lipca 2022 roku Instagram wprowadził nową funkcję dla firm. Boosted Reels, czyli Reelsy sponsorowane, mogą pojawiać się Stories, zakładce Reels i w Explore, aby pomóc nowym klientom szybciej znaleźć daną markę, a przedsiębiorcom ułatwić zwiększanie zasięgów i widoczności firmy w aplikacji – informuje business.instagram.com.

Aby kwalifikować się do boostingu w aplikacji, reelsy muszą być krótsze niż 60 sekund i mieć proporcje 9:16 oraz format pełnoekranowy. W tej chwili filmy, które wykorzystują własność osób trzecich, takie jak muzyka chroniona prawami autorskimi, GIF-y, interaktywne naklejki lub filtry aparatu, nie kwalifikują się do boostingu, podobnie jak filmy udostępniane na Facebooku – tłumaczy źródło.

Aby zwiększyć zasięg swojego Reelsa, należy wejść w opcję „boost post”, a następnie wybrać jedną z trzech możliwości, w zależności od celu, jaki użytkownik chce osiągnąć – zwiększyć ilość odwiedzin profilu, strony internetowej albo otrzymywanych wiadomości prywatnych. (zd)

Źródło:

business.instagram.com., New Update: Boost Your Reels to Reach New Audiences, 21.07.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin