.

 

Instagram umożliwia markom umieszczanie ankiet w reklamach w Stories

dodano: 
27.03.2019
komentarzy: 
0

Marki mogą już dodawać interaktywne elementy do relacji sponsorowanych pojawiających się w Stories na Instagramie – informuje portal wersm.com. Jak czytamy, aż 60 proc. marek używa w Stories naklejek, hashtagów, wzmianek i lokalizacji. Teraz mogą to robić także w relacjach sponsorowanych. Ma to pozwolić reklamodawcom na zwiększenie zainteresowania odbiorców i zmniejszenie kosztów za wideo.

Według źródła najważniejsza dla firm ma być możliwość wstawiania naklejek z ankietami. Czytamy, że aby z tego skorzystać, reklamodawcy będą musieli skorzystać z menedżera reklam, wybrać Stories jako jedyne miejsce wyświetlania reklamy i zaznaczyć „Add an interactive poll” („dodaj ankietę interaktywną”). Po przesłaniu materiału marka będzie mogła podać pytanie, które chce zadać w ankiecie.

Źródło przytacza też wpis z bloga Instagrama, w którym platforma informuje, że dziewięć na dziesięć testowych kampanii reklamowych, które zawierały ankiety, miało więcej trzysekundowych wyświetleń. Dalej czytamy, że firma Dunkin’ miała zauważyć zmniejszenie kosztów za wideo o 20 proc., a marka Next Games miała odnotować o 40 proc. częstszą instalację swojej aplikacji. (ak)

Źródło:

wersm.com, Brands Can Now Add Poll Stickers To Instagram Stories Ads, Geoff Desreumaux, 26.03.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin