Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram wprowadza funkcję udostępniania linków do Stories. instagram wprowadzi możliwość udostępniania linków do stories – podaje wersm.com. dzięki temu użytkownicy będą mogli dzielić się poszczególnymi relacjami, także poza aplikacją. marki zyskają z kolei możliwość promowania swoich treści w stories – czytamy. w aplikacji pojawi się opcja „udostępnij link do całej relacji”, która będzie widoczna w menu „więcej”, znajdującym się w prawym dolnym rogu w relacjach – czytamy dalej. jak podaje źródło, dla kont biznesowych ma pojawić się również możliwość promowania stories. dzięki niej marki będą mogły zwiększyć zasięg treści publikowanych w zakładce stories, a także ruch na stronie internetowej czy popularność profilu. będą mogły także zachęcać do wysyłania im bezpośrednich wiadomości. dalej czytamy, że obie opcje były testowane przez instagram jeszcze w zeszłym roku, jednak teraz serwis zaczął je stopniowo wprowadzać u użytkowników. (pm).
Instagram wprowadzi możliwość udostępniania linków do Stories – podaje wersm.com. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dzielić się poszczególnymi relacjami, także poza aplikacją. Marki zyskają z kolei możliwość promowania swoich treści w Stories – czytamy.
W aplikacji pojawi się opcja „Udostępnij link do całej relacji”, która będzie widoczna w menu „Więcej”, znajdującym się w prawym dolnym rogu w relacjach – czytamy dalej.
Jak podaje źródło, dla kont biznesowych ma pojawić się również możliwość promowania Stories. Dzięki niej marki będą mogły zwiększyć zasięg treści publikowanych w zakładce Stories, a także ruch na stronie internetowej czy popularność profilu. Będą mogły także zachęcać do wysyłania im bezpośrednich wiadomości.
Dalej czytamy, że obie opcje były testowane przez Instagram jeszcze w zeszłym roku, jednak teraz serwis zaczął je stopniowo wprowadzać u użytkowników. (pm)