.

 

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

dodano: 
09.08.2023
komentarzy: 
0

Instytut Adama Mickiewicza ogłosił przetarg na świadczenie usług eksperckich w zakresie kreowania wizerunku oraz usług konsultingowych w odniesieniu do projektów z dziedziny polskiej muzyki sakralnej, chóralnej, dawnej, klasycznej i współczesnej we wszystkich obszarach międzynarodowej prasy i mediów.

W ramach współpracy wybrana firma ma zająć się opracowaniem koncepcji oraz obsługą Instytutu Adama Mickiewicza w Warszawie w zakresie PR, ze szczególnym uwzględnieniem działań media relations, usług kreowania wizerunku oraz promocji realizowanych przez Instytut projektów na terenie Wielkiej Brytanii, wybranych krajów Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Prowadzone działania mają na celu m.in. popularyzację polskich kompozycji, kompozytorów i wykonawców na arenie międzynarodowej oraz budowanie świadomości i pozytywnego wizerunku polskiego wkładu w światową kulturę oraz pozytywnego wizerunku Instytutu Adama Mickiewicza w odniesieniu do projektów muzycznych w międzynarodowych środowiskach opiniotwórczych.

Oferty można składać do 16 sierpnia 2023 roku do 10:00 na stronie.

Okres realizacji zamówienia to 12 miesięcy.

Oferta będzie oceniana według następujących kryteriów: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (60 proc.) i cena brutto za cały przedmiot zamówienia (40 proc.).

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin